Nemzeti Tehetség Program keretében beszerzett eszközök a tehetségsegítés céljából
Az NTP – TFJ – 21 jelű pályázatot a tehetségsegítés feltételrendszerének javítása céljából írta ki az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő. Ennek keretében szereztünk be egy 3D nyomtatót és sok-sok társasjátékot.
A játékokat úgy válogattuk össze, hogy sokféle készség (pl.: logika, érzelmi intelligencia, matematika, nyelvi kifejezőkészség, csapatmunka) fejlesztésére alkalmasak legyenek.
A 3D-s nyomtató a műszaki terület iránt érdeklődő diákoknak nyújt fejlődési lehetőséget.
Brainbox játék fejleszti a megfigyelőképességet, memóriát és sok információt nyújt Földünk országairól
Az Ország-város játék a hagyományos játék továbbfejlesztett változata. Előnye, hogy sokan is játszhatják, mindenki egyszerre játszik.
KRESZ táblajáték elősegíti a jogosítvány megszerzését.
Egyik legnépszerűbb játékunk – az Alias – a kifejezőkészséget javítja.
A Tabu nevű játék szintén közkedvelt. Megköveteli azt is, hogy a játékosok egymásra figyeljenek.
A Lélekpillangó az önismeret és az emberismeret játéka
A Hősök játék jó az együttműködési készség fejlesztésére
A 3D-s nyomtatóval előállított apró ajándéktárgyak
A 3 D nyomtató munka közben
A kollégák egymásnak is bemutatják a játékokat.